woensdag 31 december 2008

Australia

Hallo alweer ;)

Ik heb ondertussen natuurlijk al vele films gezien en dat komt allemaal door mijn vader die een hele groote filmliefhebber is :) . In begin van de week (maandag) ben ik gaan kijken naar Australia. Zo geweldig was deze wel niet, want het was nogal een melig gedoe en vrij typisch :p .

Maar toch ben ik blij ze gezien te hebben, want ik wil erg graag eens naar Australië gaan, omdat het zo mooi is en ze er een fantastisch accent hebben!

De slechte kantjes van de film werden wel een beetje goed gemaakt door Hugh Jackman! Het is uiteraard een goede acteur, maar normaal gezien heb ik het helemaal niet voor zijn uiterlijk. In deze film verscheen hij met een baard, wat ik hem super goed vond staan! Heel sexy eerlijk gezegd. Omdat zus Laura en ik ervan onder de indruk waren hebben we er een fanclub van gemaakt op Facebook. Zie deze link : http://www.facebook.com/profile.php?id=1116404738&ref=name#/group.php?gid=42648395858&ref=ts

Als je er net zo over denkt als ons, wordt dan gewoon meteen lid! xD

2 opmerkingen:

Laura zei

Mooie herinneringen: Hugh Jackman met baard én de prins op de soepele poot! Schandalig dat je daar geen foto van gebruikt hebt, trouwens. :p

Iris VE zei

Sorry, mss komt dat nog wel =D