woensdag 31 december 2008

Twilight en Robert Pattinson ;-)

Ik ben nog niet klaar voor vandaag ! =)

Gisteren ben ik ook naar de bios gegaan, samen met mijn nicht Jana! Het was een fijn dagje, ook al werden we aan de balie geconfronteerd met onze loveseats (hierover zal ik verder maar zwijgen). Toen de film "Twilight" begon, waren we weer helemaal gerelaxed in combinatie met vele en lekkere chips :p . Ik vond de film wel meevallen, ook al was het soms wat overdreven en waren er 2 maal vervelende dansscènes (waar Jana en ik niet tegen kunnen xD). Maar vampieren blijven gewoon cool, dat vond ik altijd al. Toch was het Robert Pattinson, aka Edward, die de film zo aangenaam maakte! :D (Net zoals bij Australia, eigenlijk.)

Hieronder zie je een foto van de knappe Robert Pattinson...


4 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Laura zei

Dansscènes??! Frick! :p Maar Robert is inderdaad een lekker dier. :)

Iris VE zei

Ge weet wel, melige slows e :p

xFuckxMexInxThexBackseatx zei

Ö die fiilms was ZO goed , & lau eeeft gelyk ^^ robert is 'n beestjj :p