donderdag 1 januari 2009

All is quiet on New Year's Day

Happy New Year!!!

Ik wens iedereen een goede gezondheid, veel succes op alle vlakken, fijne momenten en veel plezier toe in het nieuwe jaar 2009!

Gisteren was het oudejaarsavond, maar zoals gewoonlijk heb ik het bescheiden gehouden (ik voel me nog niet geroepen om te gaan fuiven). Ik, mijn moeder en vader zijn gewoon thuisgebleven met bezoek van mijn tante en mijn nicht Jana. Ook al is het niet enorm bijzonder, ik vond het gezellig! Omdat Jana en ik het zo jammer vonden dat de cadeautjesperiode reeds voorbij was, hadden we besloten om elkaar nog iets miniscuul te geven met oudejaar. Ik gaf haar veters en zij mij een sleutelhanger met een cute sokje aan!

De avond begon met hapjes! Hoera! Bladerdeeghapjes vielen natuurlijk weer in de smaak... Daarna hebben we weer "heel wat" gegeten xD, maar ondertussen gingen Jana en ik ons vermaken op de computer. Toen we merkten dat het al binnen een halfuur 2009 zou worden, wou Jana graag in de sfeer komen en dit deed ze door de kabouterdans te doen =) ! Ik bleef gelukkig maar wat op de achtergrond om zo foto's van haar overgeweldige dansmoves te kunnen nemen. Veel foto's heb ik niet kunnen trekken door de erg beperkte capaciteit van mijn fototoestel.

En een tijdje later gebeurde het ... 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... HAPPY NEW YEAR!

Vaarwel 2008, welkom 2009 ! ;-)







Jana en haar kabouterdans.










Stillaan naar beneden gaan om af te tellen...








Waar we nog even melig bij de kerstboom gaan staan xD
Nog een fijne Nieuwjaarsdag!

1 opmerking:

Laura zei

Happy NY sis!

xxx
Laura