zondag 10 mei 2009

Do you know the enemy?

Ik ben de laatste tijd en zal de komende dagen wel erg enthousiast zijn! De nieuwe Green Day komt 15 mei uit! De CD zal 21st Century Breakdown heten. De nieuwe single "Know Your Enemy" is onlangs uitgekomen. Ik vind het wel een leuk liedje, maar had eerlijk gezegd een beetje meer verwacht na vijf jaar. Ik heb ook al enkele andere liedjes van hun nieuwe CD beluisterd die me meer bevallen :) NOG fijner nieuws over Green Day: ze komen in oktober naar het sportpaleis in Antwerpen! En natuurlijk heb ik meteen tickets besteld. Dus 17 oktober sta ik samen met Liselot in het sportpaleis met Green Day :p ! Ik kijk er nu al naar uit. Ik mag natuurlijk ook niet vergeten dat ik eerst op 3 juli naar Rock Werchter ga. Ik zal dus voor de tweede maal een optreden van The Killers meemaken. Ik ben helemaal niet meer obsessed door The Killers, maar toch wil ik het met super veel plezier nog eens meemaken! Ook heb ik geluk dat Coldplay en Bloc Party dezelfde dag komen :)
Dus ja ... nieuwe Green Day. Niet alleen dat eigenlijk. Ook Kasabian komt met nieuw materiaal in juni. Er zijn al verschillende liedjes te horen en als ik eerlijk mag zijn vind ik die liedjes GEWELDIG! Ik heb er het volle vertrouwen in en ik denk echt dat hun nieuwe album minstens zo goed zal zijn als hun vorige twee !

Geen opmerkingen: