zondag 10 mei 2009

Electric Six & Bierfeesten

Hallo iedereen!
Het is inderdaad een hele tijd geleden, maar toch wil ik je de laatste nieuwsjes meedelen.

Veel is er niet gebeurd: ondertussen al proefwerken, paasvakantie en binnekort nog proefwerken! Mààr als het proefwerken zijn, hoort daar ook een vakantie bij, in dit geval de zomervakantie. Toch blijven die examens vreselijk! Gelukkig zijn er ook nog fijne dingetjes gebeurt ondertussen.

Op 18 maart ben ik met mijn zus naar Electric Six geweest. Ondanks dat het mijn vader zijn verjaardag was, wou hij ons toch nog vervoeren :) Ik keek best wel uit naar dit optreden, omdat het waarschijnlijk wel grappig zou worden. Dat was het ook! Het was heel plezant om eens mee te maken. Het voorprogramma, Romano Nervoso, was maar 'ça va', maar je kon niet ontkennen dat ze ook onnozel waren :p
Electric Six!

Wat ook leuk was, waren de Weerdse Bierfeesten op 2 mei! Ik had zo het idee dat bijna de hele school aanwezig was, maar ik had vooral plezier met mijn vriendinnen Liselot en Sarah. De avond begon met de nogal erg onbekende groep Overweight waar ik niet veel aan vond. Toen was er ook nog amper volk. Een beetje een grappig zicht eerlijk gezegd. Daarna volgde Jasper Erkens die ik eerder die dag al had gezien in de Fnac van Antwerpen. Hierover was ik al stukken enthousiaster :) ! Het volgende optreden was van The Hickey Underworld. Je kon ze zeker niet slecht noemen, maar het is totaal niet mijn stijl muziek. Hun single staat me zeker en vast wel aan en toen ben ik dan ook blijven staan ;)! Om af te sluiten, want ik ben niet tot het einde gebleven, kwam A Brand optreden als vervanging van CPeX. Ik was eerlijk gezegd nogal blij dat A Brand in de plaats kwam. Dit was dan weer een heel cool optreden! Zeker de moeite waard met hun goede singles zoals Time. Hierna ging ik dus naar huis en Sarah kwam mee om te logeren. Dat was dus wel een fijn dagje :D

Jasper Erkens
A Brand

Geen opmerkingen: