vrijdag 29 augustus 2008

Brussels

Daarnet ben ik teruggekomen van een uitstap naar Brussel met m'n vriendin, Tessa :) Best een uitdaging, met z'n 2 de trein terug naar Vilvoorde nemen. We zijn namelijk allebei niet zo goed in oriƫnteren =p ! Maar het was heel tof!


We hebben veel winkels bezocht, maar ... niets gekocht! Behalve ik dan een CD. Rara, doe een gok? Sam's Town van The Killers! Toch was het zeker en vast plezant. Vooral nadat we zat
werden van coca cola. Beetje raar om te horen, vermoed ik, maar sommige mensen worden dan een beetje gek! Uiteindelijk hadden we al erg veel winkels ingelopen en werden we het moe. Het station vonden we makkelijk, maar we raakten elkaar bijna kwijt onderweg. Ik liep door het rood en ondertussen zag Tessa me niet meer staan en bleef ze zoeken xD. Voor de rest liep alles vlotjes en ik heb enkele foto's genomen als bewijs dat we het gehaald hebben!






1 opmerking:

Laura zei

En het hoogtepunt van de dag (aka mij en Phara tegenkomen op het station) niet eens vermelden. Just kiddin. ;) Leuke zonnebrilfoto!