zondag 31 augustus 2008

Birthday Party

15! (bijna xD)



Gisteren was het mijn verjaardagsfeestje voor de familie! Ik weet het, ik ben nog geen 15. Pas de 9e september, maar het kon niet anders. Zoals gewoonlijk neemt mijn oma steeds een verjaardagstaart mee. Een lekkere chocoladetaart xD! Ik heb al enkele cadeautjes gekregen (niet veel, enkel van nicht en tante) en ... yeah MONEY =p! Hoeveel geld ik heb gekregen, gaat je niks aan, maar ik kan wel zeggen welke presents. Een sleutelhanger van een eendje waar : 'Duck you!' opstaat en o wee een glas van mijn 'grote idolen xD' Green Day. Ik ben er zeker en vast blij mee en ook met de dag in het geheel. Want ik heb samen met mijn nicht grappige filmpjes gemaakt. Of ik die in het openbaar (op YouTube ofzo) zal tonen, weet ik nog niet!

Als volgende een paar foto's van het feestje en van mijn nieuw drinkglas! :p





Kaarsjes uitblazen!



En uiteindelijk mijn glas van Green Day ...





Jaloers? xD

2 opmerkingen:

Laura zei

Stikjaloers. :p

Anoniem zei

VRESELIJK JALOERS JONG !! x']