maandag 6 oktober 2008

Kink FM

Hoi iedereen :p

Ik weet dat het nogal lang geleden is (buiten de liedjes van de week), maar ik had het erg druk op school: herhalingstoetsen enz. ... Normaal gezien ging ik iets posten over Kent, wat ik nog van plan ben, maar iemand anders heeft de foto's getrokken en het duurt tamelijk lang om die te uploaden. Dus nu even een andere korte post :)

Ik wil je namelijk de Nederlandse muziekzender Kink FM meedelen. Ik vind het een erg coole radio die leuke muziek speelt die ik al kende, maar ook muziek speelt die ik niet kende en waarvan ik blij ben om het te leren kennen xD ! Onder andere het liedje van de week die ik zodadelijk op mijn blog zal posten.

Hier is een link om online naar Kink FM te luisteren: http://www.kinkfm.com/luisteronline

Geen opmerkingen: