maandag 27 oktober 2008

Steve Carell Night!


Omdat onze vader met zijn werk weg moest en Laura en ik dus de hele avond alleen waren, wouden we graag een filmmarathon houden. Maar omdat we te weinig tijd hadden voor veel films, maakten we er een Steve Carell Night van! We hebben uiteindelijk dus 2 films gezien met Steve Carell. Eerst een film waarin hij een bijrol heeft: Bruce Allmighty. Deze film hadden we echt al vaak gezien, maar toch blijft hij grappig. Daarna kozen we voor de film Dan In Real Life, waar hij dus de hoofdrol in speelt. De film voldeed zeker en vast aan onze verwachtingen, want die waren: een gezellige, romantische komedie. Ik ben blij dat Laura me overtuigde de film te zien, want hij was echt grappig (en gezellig xD). Gisteren was het een Steve Carell Night hoe ik me het echt had ingebeeld! ^^

1 opmerking:

Laura zei

Het was echt een fijne avond! En Steve Carrell is mijn held! :)

xx