maandag 13 oktober 2008

Silent Alarm

Deze zaterdag kocht ik Silent Alarm van Bloc Party. Pas sinds de voorbije week leerde ik Bloc Party echt goed kennen. Liedjes die ik al eerder hoorde, vond ik nu stukken beter. Dat komt omdat mijn muzieksmaak de laatste tijd heel wat veranderd, maar wel positief gelukkig ;)

Ik kocht de CD voor de volgende goede liedjes die erop staan: 'Like eating glass', 'Helicopter', 'Banquet', 'Blue light', 'This modern love' en ook 'So here we are' valt niet te vergeten! De rest van de CD is iets minder goed als de liedjes die ik net noemde, omdat het nogal vaak hetzelfde is. Maar uiteindelijk staan er toch veel goeie liedjes op en van het nummer 'Luno' ben ik blij dat ik het leren kennen heb!

Mijn liedje van de week zou iets van Bloc Party zijn, maar ik denk dat ik daar mee zal stoppen :p
Ik zal soms wel eens een liedje op mijn blog bespreken of zo, want muziek is één van mijn meest gekozen onderwerpen op Where The White Boys Dance. Ik vind het gewoon onnozel dat het liedje van de week steeds bijna de enige post in een week is, dus laat ik dat in het vervolg.

Tot de volgende post!

2 opmerkingen:

Laura zei

Welke BP-song was het anders geworden? *kuch*Banquet*kuch*

Iris VE zei

Ik weet dat Banquet erg goed is, maar het was Talons geworden :)