maandag 1 september 2008

Eerste schooldag ...

*Zucht* De tijd was aangebroken! Namelijk: 1 september =( Voor mij had de vakantie nog eventjes mogen duren, of nog wat langer als eventjes! Ook al verveel ik me thuis, op school verveel ik me nog erger. Vooral aan lessen en taken heb ik de pest!

Maar uiteindelijk valt zo'n 1ste schooldag nog een beetje mee. De klas is bijna net hetzelfde. Enkel economie met 5 uur wiskunde gingen naar een andere klas (snik, snik, Sara weg :[ ! ) en dan waren er nog een paar mensjes bij gekomen.

Ook nieuwe leerkrachten, natuurlijk! Wat soms een beetje tegenvalt zoals bijvoorbeeld voor Frans. Hier zeg ik verder niets meer over, want anders krijg ik alleen maar meer en meer schrik.
Gelukkig valt mijn klastitu precies goed mee =)


Toch blijf ik erbij: zomervakantie mag langer duren! (+ minder lessen en taken)

Geen opmerkingen: