maandag 22 september 2008

Human or dancer?

Hoe kon ik nu al afscheid nemen zonder iets mee te delen over het nieuwe liedje 'Human' van The Kilers?! :p

Het is nu niet echt dat ik het zo geweldig vind, wat heel triest is. Het liedje is veel te pop! Nogal saai ook, eerlijk gezegd. Ik vind het toch eerder goed dan slecht, maar ik ben vrij teleurgesteld. Ik zal vlug het liedje op mijn mp3 zetten en hopen dat ik het in Kent na een aantal keer luisteren al wat meer zal appreciëren. Wat ik wel positief vind (gelukkig :p), is dat het eerder Hot Fuss-achtig is. Toch mis ik het typische (dramatische) kantje van The Killers. Brandon zijn stem is eerder zoals bij Sam's Town, maar laten we Human een zwakke versie van een Hot Fuss liedje noemen.

Natuurlijk ben ik wel blij dat ik toch nog iets van The Killers hoor. Hopelijk gewoon een slechte singlekeuze! :)
Hier kan je eens luisteren naar Human. Geef je mening!


1 opmerking:

Laura zei

You pretty much summed it up. Niet slécht, maar vrij nietszeggend en het ontbreekt het nummer inderdaad aan wat edge. Hopelijk is de rest van de cd beter.