zaterdag 20 september 2008

Stars of Europe














Gisteravond was leuk, want dan ben ik geweest naar Stars of Europe samen met vriendin Liselot! :) Toen ik hoorde dat Air Traffic kwam, wou ik echt wel gaan. We waren goed op tijd en vonden een plek op de 2de rij, achter een erg swingende bomma!

Er waren veel goede artiesten, maar dan ook weer 2 of 3 saaie zangers, zoals Adamo :p De juiste volgorde van alles weet ik niet meer, maar ik was erg blij met Charlene Spiteri (die begon), Starsailor, OMD, Robyn en natuurlijk Air Traffic!!

Geslaagde foto's heb ik niet echt door de slechte kwailiteit van mijn fototoestel, maar ik heb wel een aantal korte filmpjes genomen (ook niet zo'n goede kwaliteit, maar tja...).

Chic met het liedje Le Freak. (De vrouw links, had supercoole goude glitterlaarzen aan!)



Starsailor met een erg geslaagde versie van mijn favo liedje van U2: All I want is you.



Enola Gay gebracht door OMD. Die zanger was echt wel spastisch. Ik beklaag het mezelf nog steeds dat ik daarvan geen filmpje heb gemaakt. Hopelijk komt er snel een filmpje van op YouTube! xD



Ik heb natuurlijk ook van Air Traffic een filmpje gemaakt. Ze brachten Shooting Star en Time goes by. Ik ben blij met hun keuze! Hier kan je een fragment van Time goes by horen.



Filmpjes van Shooting Star heb ik ook, maar daar kan je net iets te veel ons gezang horen (wat je zingen kunt noemen :p) !
Ook Robyn was cool, maar ik vind mijn filmpjes daarvan niet zo geslaagd. Gisteren was het alvast een fijne ervaring ;)

1 opmerking:

Laura zei

Starsailor was schitterend.