maandag 15 september 2008

*Liedje van de week*

Hmmm ... een moeilijke keuze weer eens :p
Ik zou wel elke keer een liedje van the Killers kunnen nemen, maar dat zou wel erg afgezaagd zijn, hé!

Ik besloot deze keer iets van Kasabian te nemen, want zoals ik al eerder vertelde, heb ik voor mijn verjaardag een CD van Kasabian gekregen (die ik goed vind!). Enkele liedjes kende ik nog niet, maar vooral 2 trokken de aandacht. Butcher Blues en U-boat. Omdat ik geloof dat ik in het totaal net meer naar Butcher Blues heb geluisterd, kies ik deze. U-boat beluister ik nu meer. Dat maakt niets uit, want het gaat over de voorbije week.

Hieronder ... Butcher Blues van Kasabian!!! =D

1 opmerking:

Laura zei

Heel leuk nummer, ook lekker relaxed. En die Abbey Road sessie die we afgelopen weekend gezien hebben, heeft mijn beeld over Kasabian als bekwame muzikanten eigenlijk een serieuze boost gegeven.